Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Charlie - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Charlie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Charlie

Blijf op de hoogte en volg Charlie

10 April 2014 | Nederland, Nederland

Nog maar 2 dagen te gaan en dan is het zover! Ik vertrek voor 3 maanden naar het prachtige Engeland. Ik kan niet wachten tot zaterdag, want dan begint het spannende en leerzame van het stage lopen in een ander land. Voor 3 maanden zal ik te vinden zijn in en rondom St.Albans en London, waar ik alleen/met vrienden en familie mijn tijd goed zal gaan benutten. Kom maar op met die scones, tea party's en natuurlijk het heerlijke "zonnige" (ughum) weer! :)

Voor nu nog even relaxen en met veel gewicht mijn koffers proberen te sluiten.

Spreek jullie snel weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlie

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar het prachtige Hertfordshire (20 minuten vanaf London Central). Tijdens deze periode, zal ik helaas niet met alle geïnteresseerde persoonlijk contact kunnen hebben, vandaar deze blog.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5259

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Landen bezocht: