de eerste nacht - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu de eerste nacht - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu

de eerste nacht

Door: Charlie

Blijf op de hoogte en volg Charlie

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een spannende reis vanaf Brussel langs Lille, ben ik gisteren avond aangekomen op London St Pancras een gigatisch en mooi station! Ik heb deze reis gelukkig niet Alleen hoeven maken, want ik werd vergezeld door een schoolgenoot.

Na eerst over verhit uit het station te zijn gekomen, werken de eerste GBPs verwisseld voor drinken en een echte Engelse taxirit kwamen we om 10 pm Engelse tijd aan bij haar kamer (een echt studentenhuis in de Buurt van Regentspark).

De eerste nacht zit erop, het lawaai van de denderende treinen is te overzien en het felt dat er geen dekens of kussens waren was ook erg handig. Ik heb goes geslapen op naar een semi-English breakfast (zonder vlees dus).

Vandaag ga ik zelf verder met de trein naar St Albans Hertfordshire, om naar mijn eigen kamer te kijken! SPANNEND!
Voor nu, have a nice day and remember if it's sunny in the UK it's probably sunny everywhere! :)

  • 13 April 2014 - 08:45

    Suus Suiker:

    I hope it's sunny in the UK all the time...

  • 13 April 2014 - 10:58

    Tony:

    Hoi Charlie, fijn dat de reis goed is gegaan. Ik volg je op je blog. Veel succes met dit spannende avontuur. Ik hoop wel dat er op jouw kamer wel dekens en een kussen zijn. Dikke kus, Tony

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlie

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar het prachtige Hertfordshire (20 minuten vanaf London Central). Tijdens deze periode, zal ik helaas niet met alle geïnteresseerde persoonlijk contact kunnen hebben, vandaar deze blog.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5266

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Landen bezocht: