Working and sightseeing - Reisverslag uit Saint Albans, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu Working and sightseeing - Reisverslag uit Saint Albans, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu

Working and sightseeing

Door: Charlie

Blijf op de hoogte en volg Charlie

15 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Saint Albans

Gisteren was mijn eerste stage dag het was even wennen, maar na een werkdag van ongeveer 10 uren ben ik toch al wel gewend aan de Engelse taal. Waar ik nog niet aan gewend ben zijn de Engelse bussen, niet dat ze niet goed rijden of ouderwets zijn, maar het feit dat ze nooit op de tijd aankomen en dan spreek ik niet van een half uurtje, zeurende Nederlands!

Helaas kan ik niets zeggen over mijn stage wegens geheimhouding verklaringen, maar ik kan al wel zeggen dat het erg leuk gaat worden!

Na mijn eerste werkdag ben ik naar huis gelopen, omdat ik de bus had gemist. De wandeling zou eigenlijk 3 kwartier moeten duren, maar heb er ZONDER navigatie 1,5 uur over gedaan.

I did see:
- The golf course (Ik ben er overheen gerend!)
- The local sportsteam (Ik heb ze vriendelijk al rennend gegroet)
- The shops (They were already closed)
- The abbey of StAlbans (WAUW!)
En uiteindelijk was ik pas om half 8 thuis....

Vandaag ging een beetje anders, weer begonnen met een English breakfast (zonder vlees) en heb een super excursie gehad! Ben al in HATFIELD, LONDON COLNEY en ST ALBANS geweest en heb alle supermarkten gezien. TIP: de goedkoopste is de ICE (alles onder de 3 GBP en ingevroren).

Nu ga ik Netflix kijken op mijn Ipad!
Have a nice evening and sleep tide, don't let the bedbugs bite.

• 16 April 2014 - 07:59

Tony Helmers:

Je bent aardig bezig met het avonturieren. Een spannende stage. Je kunt ook een Tom-Tom gebruiken op je wandelroutes om de weg niet kwijt te raken. Ik blijf je volgen xxxx. Tony