Irish weekend! :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu Irish weekend! :) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Charlie - WaarBenJij.nu

Irish weekend! :)

Door: Charlie

Blijf op de hoogte en volg Charlie

14 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goede morgen Nederland en nog steeds goede avond Engeland!
Hier ben ik weer na een week hard werken en een weekend vol Ierse Tradities!

WERK:
Het was weer een flink drukke week, maar door alle drukte gaat de tijd lekker snel. Het werk wat ik doe wordt gewaardeerd en dat is erg fijn. Buiten al mijn lange werk uren valt er niet zoveel bijzonders te vertellen, dus hou ik het hierbij.

ONEILL'S:
Vrijdag na werk ben ik ALLEEN naar een pub gegaan en vroeg het meisje achter de bar wat ze mij zou aanraden. Wat ik kreeg was een halve liter cocktail met 3 verschillende IERSE whisky's en blackcurrant/Raspberry smaak. Toen begon de druppel te vallen, waarom ik de bordjes voor het toilet niet kon lezen. Ik bevond me in THE IRISH PUB of St. Albans.

Na dat ik een interessant gesprek met 2 IERSE mannen had gehad, begon er een band te spelen: The New Ambassadors. De band was erg goed en speelde allerlei nummers van The killers, ACDC, Bon Jovi, Coldplay en nog veel meer. Er werd gedanst en heel anders dan in Nederland. Tot het licht aan ging en de kroeg ging sluiten om 1 AM!
Na afscheidt te hebben genomen van mijn nieuwe vriendinnen uit Hatfield, dacht ik naar huis te gaan.

THE HORN:
Toen ik naar huis liep, nog steeds klaar wakker kwam ik aardige jongens tegen die zeiden dat ze ook naar huis gingen met een taxi. Ik liep een stukje mee omdat ik geen zin had om helemaal alleen naar mijn kamer te lopen in het donker xD. We liepen langs een pub op de hoek van mijn straat THE HORN en ik werd uitgenodigd om nog een drankje te doen.

Een band en een aantal Jagemeister bombs verder (het was 4 voor 10GBP avond), was het tijd om de kebabzaak te bezoeken. De beste "chips and no fish" om 2 uur snachts! :) Daarna werd ik zo vriendelijk als mijn nieuwe vrienden zijn naar huis gebracht.

De volgende dag kreeg ik een bericht: I LOST KEVIN! (ik dacht gelijk aan home alone). Het was geen geintje hij was echt 2 dagen zoek! :O

LONDON:
Nadat ik op zaterdag niet veel heb gedaan, niet vanwege een hangover (waar ik totaal geen last van had wonderbaarlijk), maar gewoon omdat ik nergens zin in had ben ik zondag voor 7.50GBP naar Londen gereisd. Met zo'n off peak travel kaart kan je de hele dag off peak reizen met treinen, bussen en metro's in Londen. Na een trip langs het PORTRET MUSEUM van Londen, Piccadilly Circus, Leicester Square en Covent Garden ben ik weer teruggereisd naar het prachtige en rustige St. Albans.

TOEKOMST:
Zaterdag een brunch in Londen met mijn oom, tante en nichtje vanwege een gezamenlijke verjaardagen. Het wordt vast super gezellig heb er nu al zin in! :) Nu hopen dat ik vrijdag iets eerder slaap, al ben ik vrijdag waarschijnlijk op bezoek in een studentenhuis in Hatfield.

Voor nu laat ik het hierbij, de rest van mijn weekend was niet zo interessant, dus ga ik jullie er ook niet mee lastig vallen!
Welterusten voor nu en spreek jullie snel.

Charlie


  • 14 Mei 2014 - 07:14

    Suus:

    Hahaha, zuipschuit ;-)

  • 14 Mei 2014 - 07:23

    Tony:

    Wat een leven! Het ene avontuur na het andere ben je aan het beleven maar houd wel je lieve ogen open. Heel veel succes voor de komende week xxxxxxx

  • 14 Mei 2014 - 07:29

    Frank:

    Haha. Ik heb van oom Jan een fles Schotse whisky gekregen. Kunnen we die samen uitproberen :)

  • 14 Mei 2014 - 10:03

    Eelkjen:

    Dacht ik toch dat die cocktail schuldig was aan je slecht kunnen lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlie

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar het prachtige Hertfordshire (20 minuten vanaf London Central). Tijdens deze periode, zal ik helaas niet met alle geïnteresseerde persoonlijk contact kunnen hebben, vandaar deze blog.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5256

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Landen bezocht: