Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Charlie - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Charlie - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Charlie

Blijf op de hoogte en volg Charlie

12 April 2014 | Nederland, Nederland

Over een paar uur reis ik af naar Brussel om vanuit daar de trein naar LONDON St.Pancras te nemen. De koffers zijn gepakt en de reis kan beginnen!

De eerste avond zal ik in Londen zelf vertoeven en zal dan ook bij een vriendin blijven slapen die een kamer bij Hydepark heeft. De volgende dag zal ik naar mijn eigen woonplaats reizen namelijk St.Albans.

Ik ga nu snel verder met de laatste zaken regelen en mij klaar maken voor het vertrek! Ik spreek jullie snel weer.

Groetjes, vanuit Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlie

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar het prachtige Hertfordshire (20 minuten vanaf London Central). Tijdens deze periode, zal ik helaas niet met alle geïnteresseerde persoonlijk contact kunnen hebben, vandaar deze blog.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 5273

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Landen bezocht: