London and St.Albans (HERTFORDSHIRE) - Reisverslagen van Charlie - WaarBenJij.nu London and St.Albans (HERTFORDSHIRE) - Reisverslagen van Charlie - WaarBenJij.nu

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Ik vertrek naar het prachtige Engeland, om stage te lopen in St.Albans (20 minuten van Londen). Tijdens een periode van 3 maanden zal ik via deze blog contact houden en vooral vertellen wie, wat en waar ik mensen ontmoet/ cultuur op snuif of gewoon wat lekkers eet.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Cambridge and Duitsland??

27 Mei 2014

Weekendje London! <3

20 Mei 2014

Een zonnig weekend met enkele hoogte punten!

14 Mei 2014

Irish weekend! :)

04 Mei 2014

Weer een bank Holiday weekend?!?
Charlie

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar het prachtige Hertfordshire (20 minuten vanaf London Central). Tijdens deze periode, zal ik helaas niet met alle geïnteresseerde persoonlijk contact kunnen hebben, vandaar deze blog.

Actief sinds 10 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5269

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 Juli 2014

London and St.Albans (HERTFORDSHIRE)

Landen bezocht: